
Czy książka telefoniczna naprawdę umarła?
Czy warto reklamować się w książce telefonicznej lub są żółte strony martwe?
Ten post pomoże Ci zważyć plusy i minusy do reklamowania lokalnego biznesu w Yellow Pages. Będziemy badać zwrot na reklamę książki telefonicznej i jak to się ma do marketingu cyfrowego (lokalny marketing SEO).
Pisałem o różnicy między książkami telefonicznymi i marketingu cyfrowego / reklamy przed, ale głównie mówiliśmy o tym, jak budować cyfrową strategię marketingową na dzień, kiedy Yellow Pages wreszcie umiera.
Dziś spojrzymy na więcej badań i pokazać, jak określić, czy reklama książki telefonicznej jest warte dla Twojej firmy. Więcej na: https://lokalizo.pl
Jak można porównać lokalny marketing wyszukiwania i reklamy książki telefonicznej?
Przyjrzyjmy się bliżej liczbom.
- Statystyki dotyczące lokalnego marketingu wyszukiwania vs książka telefoniczna
- ComScore odkrył, że prawie połowa Amerykanów zastąpił książkę telefoniczną z wyszukiwania online kilka lat wstecz. Liczba ta rośnie wraz z nadejściem mobilnych rakiet.
- MSN donosi, że 70% Amerykanów nawet nie otwiera swojej książki telefonicznej. Tylko 11% korzysta z białych stron.
- Coroczna ankieta Brightlocal wykazała, że 97% konsumentów korzystało z Internetu w celu zlokalizowania lokalnych firm w ciągu ostatniego roku.
- Nawet w 2014 roku, mniej niż połowa populacji korzystała z książki telefonicznej. Katalogi nadal stanowią branżę wartą 3 miliardy dolarów (tak to miliard z "b").
- CRM Associates szacuje, że średnia reklama Yellow Pages generuje ponad 80 połączeń rocznie za średnio 800 dolarów lub 10 dolarów za połączenie. Krajowe reklamy wyświetlacza średnio więcej niż 235 połączeń rocznie przy 28 dolarów za rozmowę, w sumie 18.800 dolarów rocznie.
- Reklamy wyświetlacza konwersji w średnim tempie mniej niż 1%.
Wszyscy wiemy, że reklama książki telefonicznej może być trudne. Musisz spędzić cały rok na reklamę i nie masz możliwości śledzenia z przewodów z książki telefonicznej, chyba że zapytać każdego, kto dzwoni do Ciebie, jak znaleźli swoją firmę.
Lokalny marketing wyszukiwania pozwala śledzić, ile osób oglądało Twoje oferty i kliknęło na przyciski zadzwoń lub uzyskaj przewody. Możesz również monitorować ruch na stronie internetowej. Dowiedz się więcej tu: Książka telefoniczna
Pomimo tych wszystkich danych przypominających nam, że książka telefoniczna jest mniej skuteczna niż marketing wyszukiwania lokalnego (przynajmniej w tej chwili), nadal drukują książki telefoniczne. Trzeba z nich korzystać, prawda?
Jest to możliwe.
Kto będzie korzystał z Yellow Pages w przyszłości?
Mieszkańcy wsi i osoby starsze nadal używać swoich telefonów, aby znaleźć lokalne firmy. Jest jednak mało prawdopodobne, że pokolenie X, Y lub Z będzie używać swoich telefonów do znalezienia Twojej firmy.
Jest to nadal dobry pomysł, aby określić zwrot z inwestycji dla reklamy w książce telefonicznej.
Nadszedł czas, aby wydostać się z kalkulatorów
Jak można obliczyć swój zwrot z inwestycji w reklamie książki telefonicznej?
Oto jak można dowiedzieć się, ile połączeń trzeba złamać nawet z jednej reklamy książki telefonicznej.
Po pierwsze, podzielić koszt reklamy przez średnią sprzedaż. Następnie obliczyć, ile połączeń trzeba będzie zamknąć sprzedaż.
Jeśli reklama kosztuje 200 dolarów i sprzedajesz 30 reklam w miesiącu, to trwa 10 połączeń, aby zamknąć sprzedaż. 200/30=6.6, 6.6x10=67.
Aby złamać nawet na reklamie Yellow Pages, 67 osób będzie musiało zadzwonić do firmy Yellow Pages. Możesz zarobić 10 dolarów, robiąc dziesięć więcej połączeń lub sprzedając jeden więcej.
Liczby te są zawyżone. Trzeba będzie zrobić matematykę siebie i zdecydować, czy warto reklamować w książce telefonicznej dla Twojej firmy.
- Niektórzy ludzie nadal używają żółtych stron do lokalizowania lokalnych firm.
- Katalogi telefoniczne są $ 3B biznes.
- Większe marki mogą być w stanie wymienić swoją działalność w Yellow Pages
- Zgoda na reklamę w książce telefonicznej
- Musisz zobowiązać się do pełnego roku kalendarzowego
- To może być trudne do śledzenia ROI. W zależności od tego, jak to jest obliczane, to może nie mieć sensu dla Twojej firmy do reklamowania się za pośrednictwem Yellow Pages.
- Reklama telefoniczna jest mniej skuteczne niż reklamy online, które mają tendencję do niższego współczynnika konwersji niż reklamy online.
- 70% Amerykanów nawet nie otworzyć książkę telefoniczną.
- 97% konsumentów korzysta z Internetu, aby znaleźć lokalne firmy
Nadal można reklamować swoją firmę w Yellow Pages. Jednak te numery nie są wystarczające, aby zatrzymać się od reklamy. Ale, marketing cyfrowy jest realną opcją, która sprawi, że Twoja firma będzie bardziej opłacalne. Digital marketing będzie łatwiejsze do zrozumienia i przynieść większe zyski, jestem pewien. Więcej na: https://lokalizo.pl